Real Time Analytics

Livet På En Kant

Suck, dessa kineser.....

Publicerad 2013-06-10 11:31:45 i Vanlig vardag,

Jag fattar inte grejen. Framförhållning.nu verkar inte ha kommit till Kina ännu. De är lite roliga faktiskt, fast jag blir sjukt irriterad på dem emellanåt. Det är tur för dem att de har billiga grejer att köpa.
 
Idag fick jag ett mail där de talade om att de har Dragon Boat Festival, vilket innebär att deras "Courier" inte är tillgänglig förrän på fredag......alltså, dumt att tala om det samma dag. Är det inget de kunde ha sagt förra veckan? Då hade jag ju kunnat rappa på beställningen av mina samples. Alltså, suck och stön! Bara att ägna dagarna åt annat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela