Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nice party!

Publicerad 2013-06-03 10:23:18 i Vanlig vardag,

Det var ett nice party igår. De som var där var ju allt ifrån 18 - pensionär +. Själv hittade jag ett "gäng" med 1 st asrolig norrlänning från Kalix, en annan halvgalen skåning och en tredje skåning som var något mer städad. Satan vad roliga de var. =D
Jag höll mig ifrån både pensionärsbordet och 18 årsdelen. Det galna gänget räckte för mig.
 
Dessvärre verkar jag vara förföljd av namnet Andreas. Jag kanske borde byta, eller fundera över varför. Just nu känns det som att ser jag en man kan jag ge mig fan på att han heter Andreas. True story!

Världen är dock bra liten och alla känner alla, eller så känner helt enkelt jag mer än halva världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela