Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mitt halsband och dess betydelse

Publicerad 2013-06-08 08:35:00 i Tvåbenade problem,

Jag har köpt ett halsband som är av betydelse för mig. Jag tar aldrig av mig det. Det har suttit på sedan i höstas någon gång och jag kommer att ha det på tills det ramlar av av sig själv. Då har det tjänat sitt syfte.

Halsbandet är av karneol, en ädelsten. Det sägs att den ska dra till sig ens själsfrände, dvs mannen i mitt liv. Jag tror på ödet och den man som jag nu kommer hitta är mannen i mitt liv. Det är min fulla tro. Ni får tro vad ni vill, men så här är det.
 
Det här innebär att jag inte letar. Mannen kommer att komma till mig och inte jag till honom. Det gör heller inget om jag inte träffar någon som jag vill träffa på "det" sättet. Känner jag inget sådant med halsbandet på är han inte mannen i mitt liv.

Jag trodde jag hittade en förut, men jag var ju inte vatten värd. Naturligtvis finns även han med. Alla finns med för nu när jag har halsbandet på mig VET jag att rätt man kommer. Det finns inga tvivel bara möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela