Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nya sida!

Publicerad 2013-06-04 22:20:43 i Vanlig vardag,

Jävligt irriterande när tekniken strular. Jag har nu betalat och fått igenom beställningen av mitt domännamn. Jag skickade till de som sålde domänen och såg till att de registrerade den tokfort, gnällapa var jag. =P Det var bara för att straffet skulle komma 1 minut senare då samma betallösning helt plötsligt inte fungerade när jag skulle betala för själva hemsidan. Jävla skitteknik alltså. Nu sitter jag här med en färdig sida som inte fungerar.
 
Nåväl, den får väl lanseras imorgon. Jag märker ju på besöksantalet att folk är intresserade. Hehe! Första gången jag lyckats hålla truten innan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela