Real Time Analytics

Livet På En Kant

Marknaden fick 10* av 10 möjliga!

Publicerad 2013-06-16 22:17:28 i Stallet,

Vi hade många nöjda kunder idag. Vi som anordnat det var nöjda och tyckte det kommit mer folk än förväntat. Alla som tidigare varit på en hästloppis sa att det kom fler till våran än till de andra.
 
Jag funderar fortfarande på VARFÖR det inte kommer fler. Man kan göra otroliga fynd. Nåväl, flera har redan efterfrågat nästa vända marknad så vi kör på. Idag har vi lärt oss en del angående anordnande av marknader som vi tar med oss till nästa.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2013-06-17 01:12:45

Blev mina saker sålda, dom jag såg på fejjan menar jag? Isåfall - ge min son pengarna. Hur kan ni sälja saker som inte tillhör er? Det måste ju vara brottsligt?

Postat av: fanny

Publicerad 2013-06-17 06:37:46

Ett underbart event och en eloge till dig som samordnade och styrde upp lite.
Det här gör vi om =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela