Real Time Analytics

Livet På En Kant

Köpa medicin till hunden

Publicerad 2013-06-26 15:38:35 i Vovven,

Nu ska jag sätta mig i bilen och köra in till stan för att köpa medicin till hunden. Egentligen skulle jag kunna åka imorgon, men han har varit så dålig sedan igårkväll att jag åker redan nu på en gång. Har ringt lite samtal för det var lite oklart exakt vad jag skulle ha. Nu är det iaf fixat och Vson ska bli pigg och glad igen.
 
Det är rätt fascinerande egentligen hur vissa saker kommer till ens kännedom. Det här med felet på hunden den här gången var en sådan, men det gäller väl bara att tacka någon högre makt för att den leder en rätt ibland. =)

På kuppen kommer även Ante få lite hjälp. Det råkade bara bli så..... =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela