Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känslan av att ha vunnit en miljon på lotto!

Publicerad 2013-06-20 21:04:00 i Vanlig vardag,

Jag kan fortfarande inte tro det. Hur är det ens möjligt? Är det ens möjligt? Jag har liksom svårt att fatta. Är det svaret på det jag önskade mig tidigare i vår? Är det verkligen så?

Jag tänker iaf leva på det och njuta av att det ÄR möjligt. Även om det inte skulle bli nu, vet jag att möjligheten kommer att komma åter. Det är så. Ni får vänta en stund till med att få reda på vad det är. Tänk, tänk, tänk.....allt är möjligt. Det bara är så oavsett vad ni säger eller tror. Det gäller bara att lära sig se och ta vara på erbjudandena som universum ger en sedan är vägen fri att nå dit man önskar.
 
Ha det gött! Jag ska fortsätta njuta av känslan, som torde vara detsamma som att vinna en miljon på lotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela