Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jätteroliga saker att göra....

Publicerad 2013-06-10 15:41:53 i Vanlig vardag,

Sitter här och ska göra min lön samt skriva försäljningsvillkor. Jag började tidigare idag med försäljningsvillkoren, men råkade trycka på en knapp och då försvann alltihop jag skrivit ihop - surt som fan alltså för jag hade kommit halvvägs. Nu ska jag skriva dem i Word för att sedan klistra in dem på sidan. Det känns mycket bättre.
 
Lönen är ju rolig att göra för det är ju liksom pengar direkt in. =) Fast på ett annat sätt är det sjukt tråkigt att sitta och skriva in en massa tider också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela