Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur mycket plats tar 18 000 hårsnoddar?

Publicerad 2013-06-19 09:00:00 i Vanlig vardag,

Det är dagens stora fråga och innan dagen är slut vet jag svaret. Nu är det dags att åka för det tar en stund att hämta dem också. Nu kanske ni undrar vad jag ska med 18 000 hårsnoddar, men det får ni fundera på en stund till. ;-)

Det är inte det enda jag ska göra idag. Jag ska dessutom ringa ett av de viktigaste samtalen i mitt liv, tror jag. Samtalet kan iaf förändra mitt liv på flera sätt. Både rent ekonomiskt och på ett mentalt plan. På sätt och vis har det redan gjort det, förändrat livet på det mentala planet. På något sätt innebar det förra samtalet dit att bevisen för att ALLT är möjligt.
 
Om ni tror att jag är knäpp kan ni fortsätta göra det, för det tror jag själv - and I like it! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela