Real Time Analytics

Livet På En Kant

@Hopptävling!

Publicerad 2013-06-29 08:59:00 i Hästarna,

Hela helgen kommer att bestå av hopptävling. Jag hoppas lite inspiration ska infinna sig till mitt eget ridande. Nu har ju Ante varit lite krasslig senaste veckorna. Känns som att det är ett evigt tragglande med honom. Jag sjuk-han frisk, jag frisk - han sjuk, om vartannat hela tiden. Efter det här så. Jag har bestämt mig för att bli frisk och han är så illa tvungen att va det han också. Nu ska vi ju köra!
Jag får se om det kommer några roliga bilder i helgen från tävlingen. Själv ska jag arbeta nere på banan och det blir nog roligt och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela