Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bättre efter medicin x 2

Publicerad 2013-06-27 20:49:31 i Vanlig vardag,

Nu har Vovvish fått medicin två gånger. Han ska ha två olika. Den han fick nu på kvällen var bättre tyckte jag, men de gör ju olika saker tydligen. Det som kändes extra bra var att han ville dricka själv inne i stallet. Han gick också och kissade tre gånger och gjorde tvåan en gång. Nu lär han inte ha så mycket i tvåan eftersom han knappt ätit, men det kändes iaf bra att han uppfyllde alla primära behov.
 
Nu har han gått och lagt sig och det ska jag göra snart också. Imorgon är det dags för dietisten och jag ser fram emot det. Nu ska jag börja må bra igen. =) Fysiskt alltså, psykiskt är det inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela