Real Time Analytics

Livet På En Kant

28 arbetstimmar senare

Publicerad 2013-06-09 18:16:46 i Vanlig vardag,

Kroppen känns sliten. Det blev sänghäng med Vson. Jag har ont både här och där just nu om jag ska vara ärlig. Tack och lov är jag ledig den här veckan som kommer. Dock är jag inte helt ledig. Vad jag ska göra? Ha jävligt kul hoppas jag. I slutändan lär det inbringa klirr i kassan det ockås.
 
Jag hoppas på att snart få jobba med samma intensitet som jag gjort de senaste veckorna. Det är roligt och jag verkligen älskar kaoset som uppstår och den unika miljön att jobba i. Det passar mig som handen i handsken.
 
Angående mannen som jag skrev om i förra inlägget hoppas jag att han hör av sig till mig innan jag vet att vi kommer att träffas igen, men jag är osäker på om det kommer hända. Det enda jag vet är att män som vill ha något är riktigt smarta för att få vad de vill ha. Haha! Vi får väl se....jag kommer ändå ägna mina dagar åt sådant som gynnar mig själv under tiden. Jag ska köra på som en kompis till mig och bara flyta med.
 
Det är iaf roligt att kliva upp om dagarna och ha ett leende på läpparna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela