Real Time Analytics

Livet På En Kant

Taktiska drag!

Publicerad 2013-07-27 14:24:59 i Vanlig vardag,

Jag har funderat lite över det här med webshopen och hur jag ska få igång verksamheten bra. Jag vill ju ha många besökare och många kunder. Därför behöver jag vara smart. Det har jag varit!


Hur annonserar man utan kostnad? 

Den ni, har jag kommit på. Smart och enkel lösning, men det återkommer jag till. Det är inte bara så att JAG tjänar pengar. Andra tjänar pengar när jag tjänar pengar. Smart va!
 
Vill du vara med och dela på kakan?

Jag trodde väl det. =)
Men jag kan inte ha något klart förrän till veckan och till veckan då smäller det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela