Real Time Analytics

Livet På En Kant

Så tändes idélampan, när jag minst anade det!

Publicerad 2013-07-19 22:29:28 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt ikväll tändes idélampan. Vilken superidé jag kom på. En lösning på något som jag sett lite som ett problem. Jag insåg att jag behöver lite hjälp. Jag är bra på sak 1 alltså behöver jag hjälp av någon som är bra på sak 2. Var jag ska hitta den personen vet jag ännu inte, men det löser sig. Han eller hon dyker nog upp när jag behöver denne. 
 
Det kanske är just DIG jag söker? Nu vet ju inte du vad det handlar om, men det kommer att utvisa sig senare i bloggen. Allt har sin tid och plats. Just det här har inte plats just nu, det kommer, det kommer. ;-)

Bla bloggen kommer att ändra lite riktning, ev kommer den även att byta namn. Den ni......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela