Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om två timmar.....

Publicerad 2013-07-13 13:59:42 i Vanlig vardag,

Ja, mer tid än så har jag inte på mig idag. På två timmar ska jag hinna göra allt i stallet och sedan duscha. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att det är sommar och två hästar går ute. Jag behöver ändå fylla vatten osv. Det blir lite kånkande och stönande. Jag sa i veckan att jag ville jobba lite extrapass, och extrapass blev det. Hela onsdagen+en timmes övertid då. Idag x två jobbar jag och imorgon. Måndag sa jag att jag behövde vara ledig och det ska jag också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela