Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ner å rida mupphästen igen

Publicerad 2013-07-02 20:04:21 i Vanlig vardag,

Jag tror att jag tänker rida muppot idag igen. Han behöver rastas lite nu. Pigg som en mört var han ju igår. Idag har jag visat stall för potentiell hyresgäst och skulle haft en som ringde och tjatade en del igår. De har inte hört av sig alls idag. Hmm.... På torsdag har jag en till bokad och en på fredag. Det ska nog bli bra det här. Helt plötsligt känner jag mig taggad igen. Stallet är så fint sedan S målat invändigt. Nu var vi fler som målade, men hon gjorde sista finslipningen som blev pricken över i:et.
 
Jag har inte tagit några bilder och lagt ut. Ni ska få det om någon dag. Stallet kommer att bli sååååå fint. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela