Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min butik är up-and-running!

Publicerad 2013-07-26 00:51:01 i Vanlig vardag,

Bättre sent än aldrig, men nu är den ute - min butik!


Jag har i praktiken redan sålt en del. Jag har fått två personer som vill köpa av mig till deras verksamheter. Ja, det blev helt galet mot vad jag var beredd på. Fast, det var ju precis det här jag önskade mig!

Nu ska jag lägga mig, inte mycket mindre trött än gårdagens 15 timmar i streck. Det enda jag ska säga att jag är nöjd med idag är att jag lyckas fördela ut lite jobb och BE OM HJÄLP! Det är något nytt för mig, men det här är viktigt. Jag msåte få det att fungera. Jag vill det här och JAG SKA LYCKAS. Det bara är så.
 
Nästa steg är att börja bädda in övriga verksamheter så att allt blir sammanflätat och hänger ihop. Allt ingår i min plan, för jo, tro det eller ej, jag har en och den är väl utarbetad och genomtänkt. Se upp världen - here I come. Den som inte har hört talas om mig när jag väl dör, många många år kvar till dess, den personen har varit döv hela livet. Det är det kommer att bli. Från och med nu ska jag bara rida på framgångsvågen. Jag ska göra det lätt, snyggt, elegant och med klassisk stil. Det här med klassisk stil är något jag älskar. Men nu mina vänner ska jag passa på att sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela