Real Time Analytics

Livet På En Kant

Massor med intresserade köpare - varför ångest?

Publicerad 2013-07-22 19:11:35 i Vanlig vardag,

Jag fick en hel drös med intresserade köpare och då kom ångesten. Det är fan sjukt. Jag borde vara överlycklig. Jag är bara rädd att de ska bli missnöjda, att jag inte ska vara tillräckligt bra, att jag inte, att jag inte, att jag inte. Fan också. Varför känner jag så här?

Jag måste bearbeta det här nu och bli lite tuffare. Det här fungerar inte. Jag har bra produkter att sälja, bra priser och allt annat är toppen. Nu måste jag skärpa mig. Jag måste hitta lite moraliskt stöd tror jag. Här borde en man komma in och ge mig en spark i arslet. Jävla mespropp jag är alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela