Real Time Analytics

Livet På En Kant

Löneförhöjning - igen!

Publicerad 2013-07-22 10:42:24 i Vanlig vardag,

Jag trodde man var tvungen att löneförhandla för att få löneökning, men icke sa nicke. När det gäller mig som är unik och gör det omöjliga möjligt räcker det med att bara vara Jag. 

Tror ni att det är svårt att välja vilket av jobben som man väljer först om de vill ha en på båda ställena? Nej, det är det inte heller. Jag måste dock arbeta på drickskassan. Mitt rekord är 200:- från en person som köpte en öl. Han köpte visserligen flera, men när han köpte en gav han mig verkligen 20Euro som på den tiden motsvarade 200:-. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela