Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag mådde så mycket bättre - sätt aldrig ett pris på din hälsa

Publicerad 2013-07-08 13:45:43 i Vanlig vardag,

Väntar på ett paket som skulle ha kommit förra veckan. Det innehåller mina näringsdrycker. Idag tog jag mig i kragen och ringde de som skickar paketen. Tydligen har det gått iväg och är hos Posten, men de har inte lämnat av paketen. Vad är det för muppar?

Nåväl, nu ringer iaf de som skickar paketen till Posten och jag hoppas vid G att jag har det imorgon. Jag behöver verkligen mina näringsdrycker. Jag mådde så mycket bättre när jag drack dem. Då orkade jag allt vad jag brukar orka en normal "frisk" dag. Sedan blev jag snål och köpte inga fler när jag visste att de skulle komma. Jag trodde bara att jag skulle bli utan förra helgen inte över en vecka. Det var dumt. Det finns inget pris på ens egen hälsa.
 
Nu hoppas jag att de står och väntar på mig imorgon när jag kommer från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela