Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kanske skulle ha tagit mer betalt?

Publicerad 2013-07-30 19:26:00 i Vanlig vardag,

Det här går ju för bra för att vara sant. Jag trodde seriöst ALDRIG att det skulle gå så här bra. Jag har hittils 2 beställningar, ett par till som jag vet är sålda och en som ska hem och mäta benen. Det här är bara på 5 dagar. Normalt sett om man öppnar en webshop är de enda kunder man har sina vänner. Sedan kanske, i fall att, att man få någon enstaka. Man brukar dessutom behöva budgetera ca 1500:- marknadsföring varje månad. Jag har budgeterat 0, men det är bara för att jag är extremt smart. Även med större summor marknadsföring brukar man få vänta på sina kunder. Jag gjorde det enkelt: Jag önskade att mina kunder skulle komma till mig and so they are....
 
Precis som en av mina kunder skrev: Det känns för bra för att vara sant! Det börjar kännas likadant för mig faktiskt. Det är för bra för att vara sant.
 
Jag hade tänkt lägga upp lite mer produkter i sortimentet idag, en ny storsäljare faktiskt, men programmet som bilderna skickas via uppdaterades i morse och efter det är all historik borta. Suck och stön alltså! Det här med tidsskillnader kan vara ett problem. Nåväl, jag får väl vänta på att uppdatera sidan.

Imorgon är det återigen dags för arbetspass de luxe på hela 12 timmar. Det är väl lagom? =D Bra lön kommer jag iaf att få i slutet på augusti. My life is looking sooo good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela