Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon är det dags igen.

Publicerad 2013-07-13 22:20:16 i Vanlig vardag,

Imorgon ska jag ta tag i träningen av Ante igen. Jag hoppade ju senast och efter det fick han några dagas ledighet. Nu känner jag mig på topp igen och jag hoppas han har vilat ordentligt han med. När jag hoppade tidigare i veckan var han så skum att rida och jag insåg att han gått rätt hårt från att ha vilat i nästan tre veckor.
 
Jag har också börjat ge honom lite kraftfoder. Det behövs väl när jag kommer igång och rider. Av erfarenhet vet jag att jag brukar vara lite snål med kraftfodergivan till mina hästar.
Helst skulle jag vilja ge havre och soja till hästarna, men det beror på vad jag får tag på för havre.
 
Ridningen blir på kvällen isf för jag ska jobba på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela