Real Time Analytics

Livet På En Kant

Göra iordning till skatteverket....

Publicerad 2013-07-16 13:47:38 i Vanlig vardag,

Jag var ju och skickade in papper till Skatteverket häromveckan. Naturligtvis fyllde jag i vissa saker fel. Jag trodde att det skulle fungera bra eftersom jag var in på deras servicekontor och skicka i sakerna. Nu måste jag istället sätta mig och göra iordning en ordentligt kalkyl och affärsplan för resten av 2013. Nåväl, det är väl lika bra egentligen. Då är det ju klart sedan och de har fått sina papper.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela