Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens stalltips + före/efterbild på Ante . det har blivit skillnad! =)

Publicerad 2013-07-15 21:37:00 i Vanlig vardag,

Min nya favorit när det kommer till utrustning är: Anky Technical Pad. Den är helt suverän. Det är knappt så hästen blir svettig. Den här är egentligen för dressyr, men det skiter jag i. Den är min favorit ändå.
Finns bla här: http://www.hastvarld.se/anky-pad-p-91.html?osCsid=0ba0f53d7358c3bed9b741267e312f16
 
 
 
 
 
 
Vovvish talar om att jag gjort fel. Vi brukar mocka innan vi rider. Idag var han söt och hämta mig för att vi skulle mocka först. Rätt ska vara rätt. Rutiner och ordning är till för att följas!
 
Ante idag, under är bilden jag tog för någon vecka sedan. Någon skillnad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela