Real Time Analytics

Livet På En Kant

Badade pool igår

Publicerad 2013-07-04 11:47:05 i Vanlig vardag,

Igår blev jag medbjuden att bada pool. Sagt och gjort åkte jag iväg och badade en sväng. Det var väldigt skönt. Nu sitter jag och har lite träningsvärk eftersom jag envisades med att simma runt också. Jag tror att jag ska skaffa simkort någonstans och simträna lite igen. Jag har gjort det förut en del och känner att det skulle vara skönt igen.
 
Igår när jag kom hem stod det en man här utanför. Nu letade han inte mig utan en som är bortrest. Jag har en stark känsla av att personen i fråga kommer att komma förbi fler gånger och då inte bara för att träffa den han sökte.....om ni förstår vad jag menar. Jag vet att han kommer fler gånger för jag pratade med honom, men han lär komma fler gånger än bara det ärendet han var ute efter igår.
 
Ha det gött! Nu ska jag snart ner och visa stallplats och hoppas att mina näringsdrycker kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela