Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är det här mitt nya liv?

Publicerad 2013-07-30 06:42:40 i Vanlig vardag,

Upphausad av min upptäckt igår, eller snarare, det faktum att jag fick det svart på vitt gjorde att jag sov väldigt dåligt. Det braiga var att jag vaknade innan klockan ringde 05.30 i morse. Nu sitter jag här en timme senare med att ha svarat på x antal mail till både leverantör och potentiella kunder.Sista mailet till kund kan jag tillägga att jag skickade kl 23.30 igår kväll.
Inte nog med det. Just nu har jag i ugnen ettt stycke glutenfritt bröd på G. Jag hoppas det blir supersmarrigt. Receptet låter SÅÅÅÅ gott.
Mitt nya liv kanske inte låter så tokigt ändå. ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela