Real Time Analytics

Livet På En Kant

Yeay! Mötet gick bra.

Publicerad 2013-01-17 16:34:58 i Vanlig vardag,

Mötet gick riktigt bra. Det var som jag trodde innan. Jag fick svar på en hel del frågor. Bla innefattade det ett jobbigt samtal som jag måste göra imorgon, fast det är mest för min egen skull. Sedan har jag en hel del arbete för att ro det här i land. =)

Det finns gamla tider och det finns nya tider! Nu ska jag avsluta vissa kapitel för att kunna skriva nästa bok i mitt liv. Svårare än så är det inte. Jag har sagt hejdå till en hel del "typer" av människor som jag inte längre vill ha att göra med i mitt liv. De flesta är borta nu.
 
Jag vill bygga upp något nytt och för att kunna göra det behöver jag dra till mig en annan typ av människor.
 
Jag har lite saker att jobba med med mig själv och det kommer. Det känns som att det är dags nu.
 
Struktera, rekonstruera, styra upp, omorganiser, planera. Kalla det vad ni vill. Det är iaf vad jag behöver göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela