Real Time Analytics

Livet På En Kant

♥ Tradera ♥

Publicerad 2013-01-25 15:48:28 i Vanlig vardag,

Nu ska jag iväg och skicka mina första varor som jag sålt av det jag köpt in på senare tid(samtidigt som Ben&Jerry´s inhandlas). Tradera är verkligen suveränt!
 
Jag vet iaf hur jag ska lägga upp min butik, men jag har lite små detaljer att lösa bara. OCH lösa helvetet jag fick psykbryt på. Naturligtvis kan aldrig något flyta på som det borde. Tur att jag har proffs att ta till vid sådana här behov.
 
Nu är det mot affären alltså och införskaffande av B&J. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela