Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ska jag sitta helt ensam då? =(

Publicerad 2013-01-16 20:41:34 i Vanlig vardag,

På lördag är alla bortresta härifrån. Voffen ska leka stadsvoffe och den stora tvåbenta inneboende ska göra annat. Jag är helt utlämnad åt mitt öde. Ensamhetssyndromet som uppstår.....
 
Jag får kanske ta lite action och göra något åt saken, men vad? Jag är dessutom lite avundsjuk på en annan person som ska ut och äta med en. Visserligen kunde jag ju få följa med - med risk att de kanske skulle sitta och pussas på restaurangen. =/ Kul!!! För dem ja....
Nä, jag vill också ha någon att träffa och pussa på. Jag måste nog ta och hitta någon jag också. Ingen ide att hänga läpp längre över gammalt längre. Det gäller att hitta någon ny. Jag hade ju en jag ville träffa, men han vill inte träffa mig så då stryker vi honom från listan på potentiella att träffa och öppnar upp för nya.
Lördag är dagen som gäller och jag HELT ledig..... =D
 
Jag kanske ska ta och göra en kontaktannons här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela