Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man blir arg på datorn

Publicerad 2013-01-25 11:58:09 i Vanlig vardag,

Det finns INGET som kan irritera en så fruktansvärt mycket som när datorna inte fungerar som man vill. Har ni känt det någon gång?
Just nu sitter jag med ett program som jag laddat hem och det vägrar unzippa sig. Jag har provat säkert 10-15 gånger, installerat om programmet 3 ggr, men det vägrar. I hate it!!! Grrr.....

Jag ska fokusera på något annat en stund istället. Ingen ide att irritera sig i onödan. När vi ändå håller på börjar jag vara less på den här keyloggen som gör att ide inte går att skriva som det ska se ut eftersom ´´ ser ut sådär. Förstår ni?

Hmmm...måste hitta något positivt att tänka på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela