Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag förstår att ni är nyfikna på vad det var jag gjorde igår.

Publicerad 2013-01-11 12:58:00 i Vanlig vardag,

Ni ska få veta också. Så snart jag känner att allt är klart och jag kan delge er. Det är dock vissa personer jag måste prata med innan. Om ni vill veta innan jag kan skriva får ni komma och prata med mig personligen. Det är enda sättet just nu.

Alla (nästan iaf) kommer att tycka att det är bra och roligt. Jag kommer även att komma med en förklaring på varför det blir så här framöver. Förändringar kommer det iaf att bli. =) Till det positiva!

Nu ska jag ner till stallet och fixa. För första gången på LÄNGE känner jag att jag faktiskt orkar göra något i stallet utan att ha suttit i soffan i 6 timmar och det ser jag framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela