Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon händer något spännande!

Publicerad 2013-01-09 10:42:45 i Vanlig vardag,

Ja, nu får ni alla hålla tummarna. Jag kan inte berätta vad som händer, men det är SÅÅÅÅ spännande och jag hoppas verkligen att det går bra. Det skulle innebära så mycket för min framtid. Anledningen till att jag inte kan berätta det beror helt enkelt på att det är några personer jag måste prata med innan jag "offentligör" det hela.

Ni får hålla tillgodo med spänningen av att veta att det är något jag ska göra. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela