Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hovslagaren

Publicerad 2013-01-14 09:35:31 i Vanlig vardag,

Idag får Norton skor. Hovslagaren kommer om en halvtimme. Det känns skönt. Sedan blir det tid för de andra senare. Hon klämde in Norton innan två andra hästar i stallet. Jag har liksom glömt att ringa henne innan. =/
Det var tur att jag träffade henne förra veckan så vi kunde boka tid ändå.
 
Ska titta på lite flygbiljetter i em. Jag har två ställen jag funderar på att besöka. Frågan om det blir så återstår, men jag har två vänner jag är sugen på att träffa. Den ena biljetten blir nog med Ryanair. Det är sumpigt att bo nära Arlanda och åka till Skavsta för att resa, men den ena personen bor 5 mil från Weeze och då är det mest praktiskt att flyga dit.
Det andra resmålet blir isf lite längre söderut. Spännande, spännande..... OM jag åker dit lovar jag ett enormt bildkollage till alla hästvänner. För det är bara SÅÅÅ <3 <3 <3 <3 <3!!!!!
Har en kompis som precis började jobba på en suverän anläggning där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela