Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gårdagskvällen i bilder!

Publicerad 2013-01-01 11:40:55 i Vanlig vardag,

Nu orkar jag bara ladda upp en så ni får nöja er med den.

Känner mig sjukt nöjd med mig själv, och snygg!
 
 
Jag fascineras av det faktum att från ingenstans dök det helt plötsligt upp män varje dag. Både gamla och nya. Tror att jag senaste veckan fått fem förfrågningar. I natt fick jag dessutom "bla bla bla.....miss u." Det var gulligt.
 
Jag ser fram emot nästa helg när det är planerad utgång. Hur kul kommer inte det att bli? Jag lär ju få ett helt harem.... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela