Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fira med nyttig dessert

Publicerad 2013-01-04 18:15:41 i Vanlig vardag,

Det släppte verkligen en spänning när jag hörde att jag inte skulle behöva ta kontrastvätskan. Sköterskan berättade ju också att "fallet" ska rapporteras in. Fatta vad skönt!
 
Nu ska jag snart göra lite "nyttig" chokladmousse. Ska bli spännande att se resultatet. Jag hoppas att det ska bli gott. Nyttigt kan ju bli lite mindre gott ibland och då är det faktiskt meningslöst att äta det i mitt tycke.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-01-05 17:33:47

Hur blev den?

Svar: Jag gjorde en annan istället. Skulle vara 300 gr choklad i det receptet jag såg först. Kändes väldigt mycket....
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela