Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dessa läkarbesök

Publicerad 2013-01-16 14:15:02 i Vanlig vardag,

Det känns ganska meningslöst att gå dit faktiskt. Vad ska det ge? Det är ju inte direkt så att jag fått hjälp. De hittar inget fel och det enda de säger till mig är att jag ska vila mig frisk.
 
Nåväl, det är väl bara att gå dit, le och se glad ut. Imorgon är det ju rehabiliteringsmöte. Det känns mer lockande faktiskt. Får se vad de har att komma med. Det kanske blir en lösning. Just nu känns det mesta bara som ett stiltje. Lugnet före stormen kanske? Vi kan ju hoppas på det. =)
 
Skönt är det iaf att komma iväg en sväng och göra något annat. Jag får väl se det från den positiva sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela