Real Time Analytics

Livet På En Kant

Beställa nya spännande saker

Publicerad 2013-01-21 15:38:39 i Vanlig vardag,

Ikväll ska jag sätta mig och beställa lite nya spännande saker. Jag ska också lägga ut fler annonser. Det var ju så att en grej slog mig i morse när jag släppt ut hästarna och gick för att rasta hunden. Ni vet, de där snilleblixtarna som gör ens vardag så himla bra. Jag har önskat mig en sak sedan i somras och nu var det som att polletten trillade ner. Den föll liksom på plats.

Rom byggdes ju inte på en dag och inte heller det jag vill göra, men hur ska jag kunna komma dit om jag inte ens vågar börja? Nej, sagt och gjort. Nu kör jag. Friskt vågat hälften vunnet. Jag har mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela