Real Time Analytics

Livet På En Kant

Attraktionslagstips!

Publicerad 2013-01-20 19:28:05 i Vanlig vardag,

Jag har utökat listan på vad jag letar hos en man idag. Det har varit en otrolig soft och skön dag i sängen, mestadels iaf. Sedan har jag varit ute i två omgångar också. Det är SÅÅÅÅ trevligt att vara i stallet nu.
 
Idag läste jag lite ur attraktionslagsboken och kom fram till att jag först skulle utgå från vad jag INTE vill ha hos en man. Jag skrev ned saker dessa saker på en lista (tydligen var den mycket olämplig att lägga ut) där jag utgick från mitt senaste förhållande.
Jag vände sedan på varje punkt och gjorde en lista på vad jag söker/önskar mig.
 
* Någon som är färdig med sina tidigare förhållanden.
* Någon som hör av sig till mig.
* Någon som är självsäker i sig själv och förhållandet till mig.
* Någon som tillför, uppmuntrar och stöttar mig i det jag gör/vill göra.
* Någon som jag finner attraktiv, klär sig hyfsat bra och har intresse i sitt utseende.
* Någon som finner tillräckligt i mig och i vårat sexliv.
 
Tänk på att universum inte hör inte. Det gäller alltså att byta ut det du INTE vill ha till det du vill ha. Du kan inte skriva. *Jag vill inte ha någon som är svartsjuk. I universums öra blir det *Jag vill ha någon som är svartsjuk. Got the point?  Det gäller istället att komma på motsatsen. I mitt fall blev det att ha någon som är självsäker i sig själv och i vårat förhållande. Vad annars gör en människa svartsjuk än att den är osäker på både sig själv och i det förhållandet man har till personen?
 
Vad vill DU?
Gör din egen lista. Du kanske vill ändra på saker i din ekonomi, kärleksliv, arbete eller något helt annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela