Real Time Analytics

Livet På En Kant

Annonser!

Publicerad 2013-01-24 11:10:00 i Vanlig vardag,

Idag ska jag ta mina "proffsfoton" igen. =P Lite fler annonser och förberedelser. Jag känner redan nu att jag skulle behöva lite lagerhantering. Det blir sjukt snurrigt med alla prylltar, vilken ordning de är utannonserade i osv.
 
Frågan är bara hur jag ska anordna det hela. Det är ju inte direkt så att jag har mycket förvaringsutrymme.
 
Jag kanske borde fixa med den tomma boxplatsen också, men innan jag gör det känner jag att jag vill göra iordningen den boxen och det är lite pyssel. Allt det pysslandet orkar jag inte med just nu. Jag tror jag måste hyra in en person. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela