Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varför?

Publicerad 2013-02-11 21:00:43 i Vanlig vardag,

Jag undrar just nu varför jag är negativ. Det är orimligt.
 
Varför är jag inte tillräckligt nöjd?

Varför känner jag mig nedstämd?
 
Varför, varför, varför?

Imorgon ska jag börja dagen med att tänka positivt. Mitt liv är faktiskt inte SÅÅ dåligt. Jag är bara less på att vara sjuk. Det finns ju inget "fel" på mig, eller rättare sagt, de har ju bara inte hittat det.
 
Jag är fett less. Jag vill vara frisk. Jag pallar inte mer. Jag vill nu och jag vill nu och jag vill nu.
 
Jag kanske ska ta upp den där listan som jag har gällande bara bra saker en specifik person har gjort mot/för mig och sedan somna med ett leende.
 
Ni vet, vi får aldrig glömma. Lycka kommer inifrån och det är bara vi själv som kan påverka den.
 
Innan jag somnar ska jag skriva upp 10 bra saker som hänt senaste tiden också.
 
Godnatt! Imorgon är en bra dag att förändra sig själv till något mer positivt. Dessutom ska det lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela