Real Time Analytics

Livet På En Kant

Smidiga jag....suck! =/

Publicerad 2013-02-01 10:54:43 i Vanlig vardag,

Satt precis och skulle skicka en ansökan till ett jobb som lät alltför bra för att vara sant och vad gör jag? Jo, jag sitter och ska registrera min profil på sidan. Tänker att jag uppdaterar senare med cv och personligt brev efter att jag blivit medlem på sidan. Klickar på registrera och vad händer????

Det kommer upp en sida där det står: Grattis till ansökan! Va??? Ansökan? Jag fyllde ju inte i annat än mitt namn och telefonnummer.....Hahahahaha!!!! Smidiga jag. Jaja, en sak i taget. Det blir ett senare problem att lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela