Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sitter och ska söka en utbildning

Publicerad 2013-02-28 14:46:11 i Vanlig vardag,

Jag hittade en liten utbildning jag vill gå. Den är bara 1 dag, men jag har velat gå den i flera år. Sjukt kul! OM jag får gå den, jag uppfyller alla krav utom ett för man ska vara godkänd enligt kriterierna, vilket jag ju är, men distriktet måste godkänna att jag är godkänd. Haha! Ja, ni läste rätt. Iaf, När jag nu snart kommer in på utbildningen så ska jag gå den nästa helg isf. Coolt va!

Återkommer med vilken utbildning det är så snart jag vet om jag får bli godkänd för att gå den. Vill tillägga att jag uppfyller alla krav med råge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela