Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nej, nu får det vara nog.

Publicerad 2013-02-06 09:00:30 i Vanlig vardag,

Nu får det vara nog. Jag måste tillbaka till ruta ett. Det här håller inte längre. Det här är inte jag.

Frågor jag måste ställa mig är:

*Vad kommer jag att orka jobba med i förlängningen?

*Hur ska jag komma tillbaka till det läget där jag ville träna och tävla med hästarna?
Just nu känns det så långt bort och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Hur gjorde jag förra gången? Om jag ser till hur jag är som person måste jag först hitta ett mål dvs en tävling jag vill åka på. Sedan lägger jag upp en plan för att komma dit.

*Hur ska jag göra för att komma in på utbildningen jag vill gå?
Det är så många problem för att komma dig, men jag vet att jag skulle älska mitt jobb om jag gick den. Jag har det naturligt inom mig märkte jag häromdagen och jag tänker redan som om jag skulle jobba med det.

Jag får förlita mig på den goda vljan från någon högre makt. Det kanske är dags nu att allt det här händer. Min utbildning kanske finns någon annanstans precis så att den passar mig? Ingen vet, det gäller att slumpen spelar in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela