Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kvinnor kan!

Publicerad 2013-02-18 11:31:49 i Vanlig vardag,

Vad ska jag med en man till? Jag gör ju ändå allt själv!


Fortsatte på gårdagens fixande och trixande. Idag var det kökslampan som stod på tur. Efter lite svordomar, djävulskap och annat elände har jag nu avlagt gesällprov för lampuppsättning inkl el-joxande med lampkablar.
 
Så här såg ful-lampan ut.
 
 
 
 
Så här ser det ut nu!
 
 
Fler bilder får ni senare. Det behövs lite städning av bordet först. Jag har hittat bra saker till köket. Vissa skåp är väldigt opraktiska att öppna, men jag har hittat skjutdörrar till köksskåp på IKEA ochjag tror att det är ett IKEA-kök jag har här. Skulle va perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela