Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inspiration - noll!

Publicerad 2013-02-11 12:42:09 i Vanlig vardag,

Jag känner att jag varken har någon inspiration, tid, lust eller ork att skriva här. Jag får se vad som händer. Inspirationen kanske dyker upp. Den gör det ibland när jag skriver att jag inte har någon mer lust.

Nu ska jag ta lite bilder så jag kan tjäna lite mer pengar. Det trillar iaf in kulor lite nu å då, men just nu ligger jag 20 annonser kort. Dessutom måste jag beställa hem mer å det snaraste för det börjar sina i lagret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela