Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inspiration noll, tur jag har en Cocksox

Publicerad 2013-02-08 11:44:43 i Vanlig vardag,

Jag tog fram för att fota en massa saker att lägga ut, men energin tynade bort och försvann. Tänkte att jag kunde fortsätta med något annat typ packa de saker som jag fått betalt för, men jag gick bet på den också. Kuverten/påsarna är ju slut. Inget att packa i, ingen motivation att lägga ut det jag tänkt lägga ut idag. Jag kanske ska gräva runt lite i lagret och se om jag hittar något roligt att ägna mig åt. Något som kan få tillbaka lusten och inspirationen att lägga ut lite nytt. Jag ligger 10 annonser "back" just nu.
 
Jag har faktiskt lite roliga saker att lägga ut. Ibland är det bra att skriva då poppar det upp nya ideer. 
 
Jag har faktiskt
 
*X antal BHar som jag inte lagt ut ännu
*2xvitt BH-set
*X antal stringtrosor
*3 stringkalsonger.....hmmm......har inte beställt några. De var liksom felpackade bland alla stringtrosor. Om ni vill bli lite glada en stund kan ni googla cocksox och sedan visualisera att jag har ett par leopardfärgade sådana. =P
(Går även att se nedan)
*X antal 5-pack strumpor
 
Många saker blir det. Blir till å lägga ut något idag ändå tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela