Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur kan man vara så fräck?

Publicerad 2013-02-28 09:16:16 i Vanlig vardag,

Jag tycker det är förjävligt. Har man inte mer respekt för andra människor? Va!? Jag förstår inte hur man kan göra på det här sättet faktiskt. Grannen har skaffat ny router vilket inneburit att jag för första gången på evigheter varit tvungen att betala för ett eget internet. Höjden av fräckhet! Innan hade de ett olåst nätverk, men nu har de säkerthetsnyckel på sitt. Jag tycker det är riktigt förjävligt alltså. Suck!

Innan surfade jag på mitt modem på mobilen, men det har tjurit ihop senaste dagarna. Det går inte att försöka bedriva något nätbaserad verksamhet och skiten bara hoppar ur hela tiden. Sagt och gjort har jag nu mobilt bredband igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela