Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här krävde verkligen eftertanke

Publicerad 2013-02-21 17:38:57 i Vanlig vardag,

Jag har spenderat mycket tid och eftertanke på det här. Frågorna jag ställer mig är: Hur gör man det snyggt? Hur gör man det öht? Är det lönt att lägga tid och energi på det?

Fan alltså. Det är inte roligt. När är man en bra människa och när är man inte? Hur vill jag att andra hade gjort gentemot mig själv? Det är fortfarande så att jag inte har gjort något fel själv - än. Det är ändå nu på mitt ansvar att se till att jag kan bemöta mig själv och andra med respekt.


Hur hade jag själv velat att folk hade gjort om det var mig det gällde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela