Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bygga hinderpark

Publicerad 2013-02-28 12:37:00 i Vanlig vardag,

Till sommaren är det tänkt att utveckla hinderparken lite. Det känns som att det är dags. Jag behöver lite tips och råd på hur vi kan bygga och vad. Hinderstöden hade jag en plan om att bygga själv och ha tryckat som fot. Det finns fördelar med det bla att hindren inte bli lika tunga.
Sedan tänkte jag köpa skenor att sätta hållare i.
Den här modellen hade jag i åtanke. Bara de här skenorna kommer att kosta 140:-/hinderstöd. Det kanske finns någon billigare variant då jag känner att kostnaderna bör hållas nere.
 
 

Vi vill också ha lite fina infångare. Tips på roliga, praktiska och till bra pris mottages!
 
Det här kansek vi kan åstadkomma. Väldigt roligt hinder och materialet/materialkostnaden blir inte tokmycket.
 
 
Vågplank ligger på listan över "vill-ha-hinder"
 
 
 
Hinderpaketet i länken nedan hade ju varit nice, men ryms inte i den tilltänkta budgeten.
http://www.newmarket.nu/paket.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela