Real Time Analytics

Livet På En Kant

Balsam för själen!

Publicerad 2013-02-12 13:35:25 i Vanlig vardag,

Nu ska jag ut på en tur med hunden. Det är som balsam för själen att promenera ute i naturen. Tänk så mycket glädje en skogspromenad kan skänka en människa. Jag förstår inte stadsmänniskor som bara sitter inne.
 
Det ska iaf bli riktigt skönt. Sedan ska göra mig av med ett dåligt samvete också. Det ska bli ännu skönare.

Det sista jag har på mitt samvete just nu är att lägga ut fler annonser och det ska jag ägna eftermiddag/kväll åt. Det är mycket pyssel med det där och jag ska försöka ägna en dag åt att lägga ut så att jag resterande dagar bara behöver fixa med paketering och svara på mail.
 
Ha det gött!

Kom ihåg: Vad som än händer i livet löser sig alltid allt på ett eller annat sätt. Ibland bättre och ibland sämre. Det är inte hur vi har det, det är hur vi tar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela